Khamis, 6 Disember 2012

GIGI EMAS
Jika anda ingin mengetahui lebih fakta tentang gigi emas, artikel kali ini akan bagi pemahaman tentang gigi emas. Pertama anda perlu tahu bahawa gigi yang dibuat dalam emas boleh datang dalam dua bentuk. Mahkota tanggal dan gigi.

Bahan emas membuat gigi adalah sangat tahan pada pelbagai aktiviti pada mulut : menggigit dan mengunyah barangan yang keras. Kebanyakan masa, mahkota kedudukan logam pergigian di kawasan-kawasan yang tidak membenarkan kerja pergigian dapat dilihat apabila seseorang itu tersenyum.

Terdapat juga cara lain untuk menggunakan gigi emas iaitu bagi mereka menggunakannya sebagai perhiasan yang dipakai dalam mulut, mereka akan memilih gigi emas tanggal. Gigi ini dikenali dengan nama-nama yang berbeza iaitu topi emas, tulisan emas, dan slug emas.

Emas yang digunakan untuk kerja-kerja pergigian adalah emas 14k, 18k dan 22k tetapi ia juga digunakan dengan perak, emas putih atau platinum - yang sesuai dengan citarasa anda. Jika anda ingin memesan atau memakai gigi emas, anda bolehlah mencari dalam laman web untuk mendapatkan sampel atau pergi ke mana-mana kedai yang membuat gigi emas palsu ini.

Bagi mereka yang memesan di atas talian biasanya mereka akan memproses pesanan anda dengan memilih reka bentuk, anda pilih untuk kit yang termasuk mulut acuan bagi mengambil kesan gigi anda dan kemudian hantar ke laman web tersebut.

Tiada ulasan: