Khamis, 29 Disember 2011

JOM BELI EMAS SEKARANG....HARGA TENGAH CANTIK!!!

Mesti ramai yg tertanya-tanya bilakah masa yg sesuai untuk membeli emas. Sekarang adalah masa yg sesuai untuk membeli emas. Sebabnya emas tahun lepas adalah lebih murah dari hari ini dan harga emas sekarang lagi murah dari harga emas tahun depan...InsyaAllah...

Jom kita lihat graf 3 tahun lepas dan lihat sejarah harga emas yg mungkin boleh membantu kita membuat kesimpulan untuk membeli emas pada masa yg sesuai.

                                                                     Graf Emas 2009

                                                                     Graf Emas 2010
                                                                      Graf Emas 2011

Jika anda melihat graf di atas anda boleh buat kesimpulan secara kasarnya emas boleh beli pada bila-bila masa kerana untuk tempoh jangka masa yg panjang harga emas akan sentiasa naik.
Tapi jika anda perhatikan betul-betul ketiga graf di atas, emas akan jatuh pada bulan ini iaitu bulan Disember sehingga penghujung Januari dan akan naik semula pada bulan Februari.
Mungkin graf ini dapat bagi panduan untuk anda dan membantu dalam membuat keputusan. Jika anda sudah bersedia untuk membeli emas, hubungilah CEO Tamis Gold,En Abdul Ghani di talian 019-2282277 untuk pembelian atau sebarang pertanyaan... 

Jadi, apa tunggu lagi...Sementara harga tengah cantik, mehlah pakat kita beli emas..
     "Jangan tunggu lama-lama,nati lama-lama harga melambung lagi...."hehehe...

Tiada ulasan: